3 Ağustos 2021 tarihinde tüm öğrenci e-posta hesaplarına; BGYS (Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi) mevzuatlarında belirtilen parola kriterlerine uyulması amacıyla, parola güncelleme zorunluluğu getirilmiştir. Bu tarihten itibaren henüz parola güncellemesi yapmamış kişiler, parolalarını güncelleyene kadar e-posta, wifi(eduroam) vb. e-posta hesabı kullanılarak giriş yapılan sistemlere erişemeyecektir.
Portal sistemine giriş yaptığınızda, sistem sizi parola güncelleme sayfasına yönlendirecektir. Eğer giriş yapamıyorsanız, parolamı unuttum sayfası üzerinden parola güncellemesi yapabilirsiniz.
Portal sistemi ile e-posta hesabı açabilir, e-posta parolası güncelleyebilir ve sıfırlayabilirsiniz. Yeni e-posta oluşturmak için; buraya tıklayınız.
Giriş, kayıt, parola sıfırlama vb. işlemlerde Öğrenci no, Sicil no, TC Kimlik ve Doğum tarihi bilgilerinizi eksiksiz ve doğru sırada girdiğinizden emin olunuz.
Doğum tarihi bilgisini, Gün.Ay.Yıl sırasıyla ve aralarda nokta işareti bulunacak şekilde girmelisiniz.
E-postaların iletilmesi; e-posta hizmeti veren kuruluşlara, genel ağ trafiği yoğunluğuna, güvenlik önlemleri vb. diğer etkenlere bağlıdır.
Talep etmiş olduğunuz parola kodu iletilmediyse, bir süre sonra tekrar deneyiniz.
Parola kodu geçersiz, vb. hata mesajları alıyorsanız, farklı bir tarayıcı ile işlem yapmayı deneyiniz. Mobil cihaz üzerinde işlem yapıyorsanız, bilgisayar ile işlem yapmayı deneyiniz.
Parolanız kriterlere uymuyor, geçersiz, vb. hata mesajları alıyorsanız, farklı bir tarayıcı deneyiniz. Mobil cihaz üzerinde işlem yapıyorsanız, bilgisayar ile işlem yapmayı deneyiniz.
Kimlik bilgileriniz geçersiz hatası alıyorsanız, kimlik seri numarasını yazarken karıştırılabilir karakterlere dikkat ediniz. Örneğin; 0 ve O, I ve l, vb.
Eski nüfus kağıdına sahipseniz, kimlik seri numarası için hem seri hem de numara kısmını birleştirerek yazmalısınız. Numara kısmı başında 0 rakamları yer alıyorsa, onları eklemeden giriş yapmalısınız.
Girdiğiniz kimlik bilgilerinin doğruluğundan eminseniz ancak halen kimlik bilgileriniz geçersiz uyarısı alıyorsanız; nüfus müdürlüğü ile iletişime geçerek kimlik bilgilerinizi doğrulayınız.
Ayrıca farklı bir tarayıcı ile işlem yapmayı deneyiniz. Mobil cihaz üzerinde işlem yapıyorsanız, bilgisayar ile işlem yapmayı deneyiniz.
Eduroam, Wifi ile ilgili ayarlar ve bağlantı sorunları için, bidb.beun.edu.tr sayfasında bulunan "Bilgilendirme" ana menüsü altındaki başlıklara göz atınız.
Bu e-posta adresi mevcut değil veya kapalı uyarısı alıyorsanız, e-posta adresiniz hiç oluşturulmamış olabilir. Oluşturmak için; buraya tıklayınız.
beun.edu.tr veya karaelmas.edu.tr uzantılı e-posta adresinizi hatırlamıyorsanız; parolamı unuttum sayfasından parola kodu talep etmeniz durumunda, hangi e-posta adresi için işlem yapabileceğinizin bilgisi de tarafınıza gönderilecektir.
E-posta parolanızı sıfırlama talebinde bulunmak için; buraya tıklayınız.
Parola sıfırlama işleminde kullanmak üzere parola kodu girmek için; buraya tıklayınız.
Hem parolanızı hem de e-posta adresinizin ne olduğunu unuttuysanız, parolamı unuttum işlemi yaptığınızda e-posta adresiniz de gelen iletide belirtilecektir.
Her öğrenci veya personel, en fazla 1 adet e-posta hesabı açabilir. Her e-posta hesabı öğrenci numarası veya kurum sicil numarası ile ilişkilidir. Dolayısıyla öğrencinin bölüm değiştirdiği, aynı üniversitede yüksek lisans vb. öğrenimlere devam etmesi gibi, öğrencinin fiilen üniversitede eğitime devam ettiği ancak öğrenci numarasının değiştiği durumlarda; eski öğrenci numarasına ait hesap kapatılır. Söz konusu değişiklikler, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yönetilen Öğrenci Bilgi Sisteminden sağlanan verilerle gerçekleştirilir.
Öğrenci e-posta sistemine https://stu.karaelmas.edu.tr adresinden giriş yapabilirsiniz.
Parola kodu talep ettiniz ancak e-posta adresinize ulaşmadıysa, öncelikle https://obs.beun.edu.tr
(Öğrenci Bilgi Sistemi) içerisindeki 2.Eposta alanında, geçerli ve halen kullanmakta olduğunuz kişisel e-posta (GMail, Hotmail, vb.) adresinizin yazılı olduğundan emin olunuz.
Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) ile ilgili sorunlarınız için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile görüşmelisiniz.
Erasmus ile ilgili; e-posta adresine kod iletilmemesi, geçersiz kod, vb. erasmus ile ilgili her türlü sorununuz için "Uluslararası Öğrenci Ofisi" ile görüşmelisiniz.
HES kodu kaydı ile ilgili; Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinde sorun yaşıyor iseniz, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile görüşmelisiniz.
Öğrenci kartı ile ilgili, kartlı geçişlerde, yemekhane işlemlerinde sorun yaşıyor iseniz, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile görüşmelisiniz.
Uzaktan eğitim (UZEM) sistemi ile ilgili tüm sorunlarınız için, uzem birimi ile iletişime geçmelisiniz. https://uzem.beun.edu.tr/iletisim.html