BEUN Portal Yardım Konsolu

Sorun bildirmeden önce lüften aşağıdaki bilgilere göz atınız

3 Ağustos 2021 tarihinde tüm öğrenci e-posta hesaplarına; BGYS (Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi) mevzuatlarında belirtilen parola kriterlerine uyulması amacıyla, parola güncelleme zorunluluğu getirilmiştir. Bu tarihten itibaren henüz parola güncellemesi yapmamış kişiler, parolalarını güncelleyene kadar e-posta, wifi(eduroam) vb. e-posta hesabı kullanılarak giriş yapılan sistemlere erişemeyecektir.

Portal sistemine giriş yaptığınızda, sistem sizi parola güncelleme sayfasına yönlendirecektir. Eğer giriş yapamıyorsanız, parolamı unuttum sayfası üzerinden parola güncellemesi yapabilirsiniz.

Portal sistemi ile e-posta hesabı açabilir, e-posta parolası güncelleyebilir ve sıfırlayabilirsiniz. Yeni e-posta oluşturmak için; buraya tıklayınız.

Giriş, kayıt ve parola sıfırlama vb. işlemlerde Öğrenci no, TC Kimlik, vb. bilgileri eksiksiz ve doğru sırada girdiğinizden emin olunuz.

Öğrenci e-posta sistemine https://stu.karaelmas.edu.tr adresinden giriş yapabilirsiniz.

Parola kodu talep ettiniz ancak e-posta adresinize ulaşmadıysa, öncelikle https://obs.beun.edu.tr (Öğrenci Bilgi Sistemi) içerisindeki 2.Eposta alanında, geçerli ve halen kullanmakta olduğunuz kişisel e-posta (GMail, Hotmail, vb.) adresinizin yazılı olduğundan emin olunuz.

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) ile ilgili sorunlarınız için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile görüşmelisiniz.

E-postaların iletilmesi; e-posta hizmeti veren kuruluşlara, genel ağ trafiği yoğunluğuna, güvenlik önlemleri vb. diğer etkenlere bağlıdır.

Talep etmiş olduğunuz parola kodu iletilmediyse, bir süre sonra tekrar deneyiniz.

Parola kodu geçersiz, vb. hata mesajları alıyorsanız, farklı bir tarayıcı ile işlem yapmayı deneyiniz. Mobil cihaz üzerinde işlem yapıyorsanız, bilgisayar ile işlem yapmayı deneyiniz.

Parolanız kriterlere uymuyor, geçersiz, vb. hata mesajları alıyorsanız, farklı bir tarayıcı deneyiniz. Mobil cihaz üzerinde işlem yapıyorsanız, bilgisayar ile işlem yapmayı deneyiniz.

Kimlik bilgileriniz geçersiz hatası alıyorsanız, kimlik seri numarasını yazarken karıştırılabilir karakterlere dikkat ediniz. Örneğin; 0 ve O, I ve l, vb.

Ayrıca farklı bir tarayıcı ile işlem yapmayı deneyiniz. Mobil cihaz üzerinde işlem yapıyorsanız, bilgisayar ile işlem yapmayı deneyiniz.

Eduroam, Wifi ile ilgili ayarlar ve bağlantı sorunları için, bidb.beun.edu.tr sayfasında bulunan "Bilgilendirme" ana menüsü altındaki başlıklara göz atınız.

Erasmus ile ilgili; e-posta adresine kod iletilmemesi, geçersiz kod, vb. erasmus ile ilgili her türlü sorununuz için "Uluslararası Öğrenci Ofisi" ile görüşmelisiniz.

HES kodu kaydı ile ilgili; Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinde sorun yaşıyor iseniz, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile görüşmelisiniz.

Öğrenci kartı ile ilgili, kartlı geçişlerde, yemekhane işlemlerinde sorun yaşıyor iseniz, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile görüşmelisiniz.

Bu e-posta adresi mevcut değil veya kapalı uyarısı alıyorsanız, e-posta adresiniz hiç oluşturulmamış olabilir. Oluşturmak için; buraya tıklayınız.

beun.edu.tr veya karaelmas.edu.tr uzantılı e-posta adresinizi hatırlamıyorsanız; parolamı unuttum sayfasından parola kodu talep etmeniz durumunda, hangi e-posta adresi için işlem yapabileceğinizin bilgisi de tarafınıza gönderilecektir.

E-posta parolanızı sıfırlama talebinde bulunmak için; buraya tıklayınız.

Parola sıfırlama işleminde kullanmak üzere parola kodu girmek için; buraya tıklayınız.

Her öğrenci veya personel, en fazla 1 adet e-posta hesabı açabilir. Her e-posta hesabı öğrenci numarası veya kurum sicil numarası ile ilişkilidir. Dolayısıyla öğrencinin bölüm değiştirdiği, aynı üniversitede yüksek lisans vb. öğrenimlere devam etmesi gibi, öğrencinin fiilen üniversitede eğitime devam ettiği ancak öğrenci numarasının değiştiği durumlarda; eski öğrenci numarasına ait hesap kapatılır. Söz konusu değişiklikler, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yönetilen Öğrenci Bilgi Sisteminden sağlanan verilerle gerçekleştirilir.